niedziela, 14 kwietnia 2013

Urodzinowo i kurs na torebkę

WITAJCIE  MOI KOCHANI
PIKNIE DZIĘKUJE ZA ODWIEDZINY I KOMENTARZE !!!

Dziś skromnie 1 kartczka urodzinowa,ale za to nareszcie z szczypanymi różyczkami z czerpanego papieru,obiecywałam sobie od dawna że kupię sobie taki papier,znalezienie większej ilości kolorów i atrakcyjnej ceny troszkę mi zajęło czasu biegania po internecie ,udało się znaleść sporo kolorów i cena też była atrakcyjna więc kupiłam 20 arkuszy.
Moje poprzdnie różyczki były z cansona ,ciężko się marszczy i prostuje bo to gruby papier ale dla chcącego wszystko jest do zrobienia,kiedy dostałam od Asi kartkę z jej różyczkami z czerpanego papieru to postanowiłam ze muszę go mieć,i mam

Oto karteczka urodzinowa dla mojej odnalezionej po latach koleżanki z podstawówki



















do karteczki zrobiłam prostą w wykonaniu torebeczkę




Nie ja jedna mam problem z pakowaniem kartek do kopert,hmm szczerze mówiąc to nigdy nie próbowałam włożyć kartki o wysokości ok 3 cm do koperty,a z racji ze robię duże kartki to i kopert chyba takich niema żeby wcisnąć kartkę z moimi kwiatkami...

Pytało mnie parę osób o tą torebkę ,dlatego zrobiłam kurs,sama próbowałam zrobić torebkę z innych kursów ale jak dla mnie było za dużo mierzenia i kombinacji,więc wymyśliłam po swojemu i wydaje mi się ze dość prosty jest to sposób na torebkę.
Nigdy nie robiłam żadnego kursu więc proszę o wybaczenie,starałam się żeby to wyszło zrozumiale ale to już sami ocenicie...

Zaczynamy
z racji wielkośći kartek do wykonania torebki używam papieru wizytówkowego w formacie A3

Rozrysowujemy szablon,mój jest do kartki 15x15 cm i wysokość 2.5 cm




wycinamy i nacinamy wzdłuż czarnych lini.a czerwone linie bigujemy
tak to ma wyglądać po wycięciu i bigowaniu


następnie smarujemy małe kwadraciki i przyklejamy do 1 z boków po obu srtonach






o tak...
smarujemy klejem pozostałe 2 wolne boki

i przyklejamy do poprzednio sklejonych boków


i dociskamy,ja pomagam sobie bigownicą



w punktach x przykljamy tasiemke,można to robić gdy jeszcze boki są nie sklejone...




i maskujemy jakimś kwiatkiem z dziurkacza lub co tam komu przyjdzie do głowy...






i gotowa torbeczka




ozdabiamy według własnego gustu i pomysłów

a tak wygląda moja ozdobiona paskiem z dziurkacza





Mam nadzieję że komuś się przyda mój pomysł na torobeczkę ,jak coś jest nie zrozumiałe to pytajcie śmiało,jak bedą chętni to zrobię kurs na moje różyczki z dziurkacza
Życzę miłego torebkowania

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę miłej i słonecznej niedzieli !
oooooo wyszło u mnie słoneczko zza gór to może nareszcie stopi się śnieg...

76 komentarzy:

  1. Piękna, wiosenna karteczka. Śliczne różyczki. :)
    Torebka faktycznie w Twoim wydaniu jest prościutka do zrobienia.
    Gratuluję pomysłu i dziękuję za kursik. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE WIOLCIU !
      mam nadzieję że komuś się przyda kursik

      Usuń
  2. Jestem zachwycona różyczkami, cudowne. Próbuję robić papier czerpany ze ścinków ale na razie nie wychodzi mi dobrze. Jako tło się nadaje ale do robienia kwiatków nie. Może za którymś razem się uda. Karteczka jest śliczna i torebka też. Kapitalne są te elementy wykrojnikowe. Czy Ty masz Izuniu Takie wykrojniki? Życzę Ci miłej niedzieli, mam nadzieję słonecznej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE EWUŚ !
      tak mam takie wykrojniki...

      Usuń
    2. A może podobają Ci się któreś z moich wykrojników i mogłybyśmy się powymieniać?

      Usuń
    3. skoro tak mówisz Ewuś to...

      Usuń
  3. Śliczna kartka i śliczne róże :)Koleżanka na pewno będzie zachwycona :)
    Kursik rewelacyjny, chętnie skorzystam zwłaszcza, że torebek jeszcze nie robiłam, a prostota Twojego pomysłu jest bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest cudna, a tak wykonać torebkę potrafi tylko profesjonalistka! Milusie pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE DANIELO !
      e gdzie tam profesjonalistka...nie lubię kombinacji i szukam prostszych sposobów zeby ułatwić sobie zycie

      Usuń
  5. Piękna karteczka, śliczne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.atoprofit.com/p/wykrojnik-do-wycinania-i-wytlaczania-joy-lin-line-0022-26674
    Oto link do tego wykrojnika ale teraz nie maja na stanie.Zobacz w innych sklepach.Karteczka śliczna a kursik bardzo czytelny.Na pewno skorzystam i sie pochwale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE DANUŚ !
      mam nadzieję że już nie będziesz miała problemu z pakowaniem karteczek,a powiem nie skromnie że kartka w pudełku czy torebce wygląda elegancko
      Zrobisz na pewno i czekam na twoje torebki

      Usuń
  7. Piękna karteczka :) Beata będzie zachwycona :)
    Szczypanki w Twoim wykonaniu jak zawsze przepiękne ;)
    Kursik bardzo czytelny ( nawet dla mnie ;) )i jak dla mnie bardzo przydatny.
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE IWONKO !
      resztę przemilcze,ale jesteś zbyt samokrytyczna...

      Usuń
  8. Ale zrobiłaś koleżance niespodziankę :) Kurs super i faktycznie jaki prosty! Ja jednak za Twoją namową jestem w trakcie szału pudełkowego :) chętnie jednak zobaczę jak robisz kwiatuszki ja robię podobne z wykrojnika ale dodatkowego kursu nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE ZANETKO !
      cieszę się ze robisz pudełeczka,a może dla odmiany i torebkę sobie zrobisz

      Usuń
  9. Wspaniałe różyczki, kartka cucna i torebeczka do niej bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE ASIU !
      taka pochwała od mistrza wiele dla mnie znaczy !

      Usuń
  10. Witam Ciebie w słoneczną niedzielę.Miło i przytulnie tu u Ciebie -zostanę na dłużej.Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili w odwiedziny i przysłowiową kawkę.papa

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna praca z kursiku skorzystam a różyczki sama zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  12. Mośtynko za kursik dziękuje, a różyczki serce mi zamarło z zachwytu dobrze że nie wyskoczyło i nie pacnęło na podłogę bo byłoby po mnie:)

    nawet nie miałam pojęcia że z czerpanego tak cudownie wychodzą ja też zawsze robię z cansona

    muszę się w takowy zaopatrzyć, masz już sprawdzone miejsca ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE BASIU !
      nie strasz mnie...wysłałam ci meila

      Usuń
  13. Izuą, ależ piękne te różyczki, mówię to ja zakochana w tych kwiatach chyba od urodzenia:) Karteczka cudowna! A torebeczkę zrobiłaś piękną i kursik wspaniale tłumaczy krok po kroku jak zrobić takie cudo. Dzięki i pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te kwiaty, wspaniale wykonane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka, wspaniałe róże na niej. Dziękuję za pomysłowy kurs na torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartka super, a torebka świetna! Dużo łatwiejsza od robienia pudełeczek, których nie chce mi się robić ;) Dzieki za kurs!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE MONIKO !
      łatwiejsza łatwiejsza a też elegancko się kartka w niej prezentuje

      Usuń
  17. Świetny komplecik!!! chyba przyjadę do Ciebie na kurs robienia różyczek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś wspaniała, dziękuję ci za cudowny kurs!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E zaczerwieniłam się Jolu...
      Proszę bardzo i DZIĘKUJE !

      Usuń
  19. Przepiękna karteczka i zachwycające kwiatuszki:) Nie wiem jak je zrobiłaś, ale tak cudnych jeszcze nigdzie nie widziałam:) Miłego popołudnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE MAŁGOSIU !
      kwiatki zrobiłam z papieru czerpanego według kursu Asi

      Usuń
  20. O proszę jaki przydatny kursik. Akurat robię księgę komunijną. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kwiatki są naprawdę prześliczne, muszę i ja kiedyś spróbowac:) Na torebki papierowe i ja mam kilka własnych patentów i często bez klejenia(tak, origami się przydaje;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo, nie dosyć ze dużo ludu tu ...to jeszcze takie cudności:)..super:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uroczy komplecik, no i bardzo przydatny kurs torebkowy:) Chętnie skorzystam. Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj, kursik bardzo dobrze przygtowany a i torebeczka niczego sobie :) Wykorzystam na pewno.
    Kwiatuchy wyszły super!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspsniały kurs, piękna torba..śliczny wzór...ja dopiero rozpoczynam pracę i nie mam takiej smykałki jak ty, dlatego z wielką radością podziwiam twoje pracę.serdecznie cię zapraszamw moje skromne progi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE MISIÓWA !
      ja nie uważam się za profesjonalistke,ale staram się jak mogę,tak że obie jesteśmy na początku tej drogi z papierkami

      Usuń
  26. cudowne! wszystko - cała kartka jaki poszczególne elementy :) no i świetna torebeczka! muszę zapamiętać... aż żałuję, że nie kupiłam dzisiaj papieru A3, a wstępnie miałam taki zamiar, ale stwierdziłam, że w sumie nie jest mi potrzebny... widać, że czasem warto zaufać intuicji :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIEKUJE JOLUŚ !
      o tak papierów w róznym formacie wypada mieć,choć mi samej też nie raz brakuje odpowiedniego papieru,ale tak ma kazda ,zawsze mało he he

      Usuń
  27. Podaj adres - motyl to nie gołąb bez adresu nie trafi pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  28. Kartka jest śliczna:) A torebka, to świetny pomysł. To prawda, nie zawsze kartki trzeba pakować do pudełka, czy po prostu do torebki. Na pewno skorzystam z Twojego kursiku:) Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kursik super, też mam podobny na taką torebkę i czeka aż się zlituje i go opublikuje... ale żeby nie było, że odgapiłam, moją stworzyłam z racji potrzeby i troszkę musiałam kombinować.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna karteczka i śliczne róże zrobiłaś! A z kursiku na torebeczkę może kiedyś skorzystam - bardzo przejrzyście go przedstawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super kurs. Torebka przyda się, kiedy do kartki trzeba dołożyć coś nieporęcznego. Wkrótce skorzystam. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE RENII !
      torebka jest do kartek z dużymi kwiatami nie mieszczącymi się w kopercie...z racji że jest papierowa do innych zastosowań nie bardzo się nadaje ...

      Usuń
  32. Śliczny komplet, taka torebka to dobry sposób na przechowanie kartki mocno 3D ;) Róże cudne!!
    Dziękuję za kurs!

    OdpowiedzUsuń
  33. genialne te torebeczki :) na karteczki :)
    Kursik na pewno mi się przyda :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniała sprawa! Torebkę wykorzystam na 100% już w najbliższym czasie :)Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe :) dziękuję za kurs na torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładna torebeczka !!!
    Karteczka urodzinowa też urocza!!!
    Ładne te różyczki!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudna praca i rewelacyjny kurs :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fantastyczny pomysł z torebką. Wykorzystałam Twój kursik w mojej pracy: http://scrap-world.blog.pl/2013/06/27/slubna-kartka-w-barwach-fioletu/. Dziękuję za wspaniałą inspirację. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudo! Dzieki za kursik, jakis czas temu skorzystałam z niego. Podlinkowałam do Ciebie na kursik

    OdpowiedzUsuń
  40. super kursik :) może skorzystam jak będą za wysokie karty :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapisałam sobie twój kursik , chętnie z niego skorzystam. Różyczek też bym się nauczyła, oj też ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne prace.Dziękuję pięknie za kursik na torebkę.Prosty,a jednocześnie bardzo efektowny.Serdecznie pozdrawiam.Krystyna N.

    OdpowiedzUsuń