piątek, 19 grudnia 2014

Zaległości zaległości ...

WITAM KOCHANI
zastanawiałam się czy pisać tego posta czy nie...czy ktokolwiek jeszcze do mnie zajrzy ...miałam awarie komputera,odwiedzałam wasze blogi ,podziwiałam prace ale niestety o komentarzu mogłam tylko pomarzyć ,nowego posta też się nie dało napisać ...
Wirus zagościł na dobre w moim komputerze ,mój najstarszy syn postanowił powalczyć z wirusem i udało mu się go pozbyć ,co prawda walczył 2 dni ale nareszcie mogę napisać post i mogę komentować wasze blogi
Wypadłam z życia blogowego ale bardzo za nim tęskniłam i mam zamiar wrócić na dłużej ,dlatego sukcesywnie będę odwiedzała wasze blogi czy chcecie czy nie

A teraz troszkę zdjęć by was nie zanudzić czytaniem

Na śmierć zapomniałam ,Jola postawiła mnie do pionu ,dziękuje :)
Na boxie i karteczkach cudne stempelki Agi

na początek box na chrzest z moimi nowymi starymi kwiatkami 











karteczka urodzinowa dla pani





i dla pana ;)
 serducho sztalugowe również urodzinowe dla babci od wnuczki


nie mogło zabraknąć świątecznych kartek





















tradycyjnie powstały bombki



i parę lampionów


mam nadzieję ze was nie zanudziłam tymi zdjęciami :)

a ten shadow box jest dla was 

                                                SPOKOJNYCH RODZINNYCH 
                                                ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA
                                      WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE W NOWYM ROKU
                                                                  życzy Mośtynka


Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za odwiedziny :)

22 komentarze:

  1. O widzisz, a ja zaglądam i podziwiam Twoje cudeńka :)
    Piękne są

    OdpowiedzUsuń
  2. JA TEŻ TU BYWAM I KIEDYŚ NAPISALAM CZEMU CIĘ NIE MA na FB

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się, że wrócilas, ja tam nie zapomnialam.Ale wysyp karteczek, ale co jedna to piękniejsza.Wspaniale.Zdrowych radosnych i rodzinnych swiąt:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne prace Iza! :)
    Wesołych Świąt :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Izuś jesteś pracowita, to widac, piękne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo dla zdolnego Syna :)
    A prace jak zwykle piękne i dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale się wysypało :) cudne wszystkie! no i poznaję stempelek na boksie - chyba Agi?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały wysyp karteczek !!!
    Wspaniale, że syn pogonił wirusa z komputera.
    A bombeczki i świeczniki są urocze !!
    Tobie również zdrowych, radosnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia dla Ciebie i Twojej rodziny!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka dla Pana 65 the Best ;) sliczne prace.....

    OdpowiedzUsuń
  10. OJ, jak Cię dano nie było, ale jak już się pokazałaś to ...
    słów brakuje by wyrazić podziw nad tym co zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. przecudowne kartki boxik wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne karteczki na różne okazje i bombki i lampiony śliczne!
    Dziękuję za życzenia i Tobie życzę najcieplejszych i najradośniejszych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Iza piękne prace :)
    Też pomału wracam do blogowania i w ogóle do świata :/
    Ślę serdeczne świąteczne uściski- Wesołych, zdrowych i pogodnych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Czas najwyższy - Witaj , witaj , Radości, miłości i zdrowia na ten wspaniały magiczny okres ,ściskam Izuniu mocnnnnnnnnnno Dusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za piękne życzenia. Tobie również życzę wspaniałych i pełnych wzruszeń Świąt. Przesyłam uściski.
    Ps: Fajnie że znowu jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołych Świąt i samych kreatywnych pomysłów w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci dziękuję za te naskie zycenia i zycem Ci scyścia, zdrowio i duzo milosci. Co dej Boze, hej!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana Nowy Rok już za progiem wić Dużo zdrowi , miłości i szczęścia każdego dnia pełne kieszenie ,życzę Anulka

    OdpowiedzUsuń
  19. roznosci, jak Ty to robisz?! swiateczne kartki z uzyciem zlotego papieru bardzo mi sie spodobaly (tj. jedna na zdj.), i nawet shadow box! podziwiam pracowitosc. i dobrze, ze wrocilas do blogowania

    OdpowiedzUsuń
  20. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    OdpowiedzUsuń