wtorek, 13 stycznia 2015

Komunie ,śluby i ...

WITAM KOCHANI !!!
Pięknie dziękuje za odwiedziny i pozostawione komentarze
Cały czas nie mogę nadążyć z czasem,wiem wiem wszystkim go brakuje ,a ja mam wrażenie ze moja doba się bardzo skurczyła
Zapewne zdziwił was tytuł posta,tak kochani od listopada jestem w temacie Komunii i ugrzęzłam na dobre ...
A oto namiastka







i z pięknym stempelkiem od Aga B


I troszkę więcej niż kartka ,album ślubny z moimi nowymi kwiatkami ...






















To chyba na dziś wystarczy tych zdjęć bo was zanudze hi hi
Pozdrawiam ciepło z zimowej krainy ,tak tak u mnie zima jak na zimę przystało .

14 komentarzy:

  1. Izunia jak Cię dłuuugo nie było ale warto było czekać bo zawsze pokazujesz cudeńka;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pracowita jesteś .........ja zaczęłam myśleć o KOmuniach dopiero

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wszystkie kartki :) piękny, romantyczny album :) Pozdrawiam Cię serdecznie :) i niestety muszę podzielić Twoje zdanie o skróceniu się doby, ja mam cały czas uczucie, że im jestem starsza tym czas bardziej przyspiesza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę w końcu jakiś post:) sssssssssssuuppppeeerrrrrr:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne prace !!!!
    Albumikiem nadal się zachwycam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, ten stempelek jest bardzo ładny.
    Co do czasu, to chyba każdemu go brakuje ... tylko nie wiem jak to się dzieje ... ale dnia już przybywa.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pracowicie u Ciebie i pięknie:)) A u mnie choc niedaleko, wiosna;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. praca wre, piekne rzeczy, album musial zapewne najwiecej energii zabrac, slicznosci , pewnie kazdemu rodzicowi przydaloby sie wiecej czasu dla siebie, na swoje hobby ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń